Rekrutacja – praktykant/praktykantka

Dawid Pantak Kancelaria Radcy Prawnego w Krakowie poszukuje:

 

PRAKTYKANTA / PRAKTYKANTKI

Kogo szukamy?

Szukamy studenta czwartego lub piątego roku prawa, który chce odbyć 3-miesięczne praktyki, a później na stałe dołączyć do naszego zespołu. Zależy nam na osobie, która już teraz wie, że chciałaby w przyszłości wykonywać zawód radcy prawnego.

Co oferujemy?

  • Praktyki i stałą współpracę w Kancelarii Rady Prawnego o ugruntowanej pozycji (pluspzp.pl) zajmującej się udzielaniem pomocy prawnej dla przedsiębiorców startujących w przetargach.
  • Od początku współpracy (również w czasie praktyk) oferujemy wynagrodzenie.
  • Pracę stacjonarną w siedzibie Kancelarii pod adresem ul. Filarecka 3/4 30-110 Kraków (około 15 minut piechotą od budynków WPiA UJ).
  • Elastyczny czas praktyk – dostosowany do studiów i innych obowiązków.
  • Możliwość poznania wąskiej, przyszłościowej specjalizacji.
  • Jasna ścieżka rozwoju zawodowego.
  • Przyjazną i spokojną atmosferę pracy. 
  • Możliwość poznania praktycznych kulis prowadzenia przedsiębiorstw działających w różnych branżach.
  • Gwarantujemy, że nie zostaniesz z edukacją sam – otrzymasz pomoc oraz zaangażowanie ze strony Kancelarii. Ważne jest dla nas edukowanie praktykantów oraz potencjalnych przyszłych pracowników, dlatego poprzez możliwość współpracy przy niektórych zadaniach, jak np. pisanie pism czy analiza określonego problemu prawnego możesz liczyć na współdziałanie z innymi pracownikami Kancelarii, dzięki czemu jeszcze lepiej poznasz tę dziedzinę prawa od strony praktycznej. 

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Na początku będziesz wykonywał prace pomocnicze i wdrażał się w pracę w kancelarii.
  • Głównym obowiązkiem będzie wykonywanie merytorycznej pracy na rzecz klientów (oczywiście po wcześniejszym dokładnym wytłumaczeniu i pod pełnym nadzorem).
  • Często będziesz zajmował/a się korektą dokumentów.
  • Dużą część czasu pracy zajmie Ci przeszukiwanie orzecznictwa i nauki prawa w celu znalezienia informacji.
  • Będziemy mieć do Ciebie prośby o telefon do sądów i urzędów.
  • Zależy nam, żebyś jak najlepiej i jak najszybciej poznał/a prawo zamówień publicznych, więc dużo czasu będziesz poświęcać na edukację (szkolenia wewnętrzne oraz lekturę czasopism naukowych). 
  • Twoimi obowiązkami mogą być również prace administracyjne, takie jak skanowanie i kserowanie dokumentów, przygotowywanie dokumentów do druku, przygotowywanie dokumentów do wysyłki.

 Nasze wymagania:

  • Chcesz specjalizować się w prawie zamówień publicznych (90% spraw prowadzonych przez Kancelarię dotyczy tego zagadnienia) – warunek konieczny.
  • Dobrze znasz prawo cywilne – w tym przede wszystkim część ogólną oraz zobowiązania.
  • Masz umiejętność prostego przekazywania informacji, wolisz prosty język od prawniczego żargonu.
  • Masz analityczny umysł, lubisz rozwiązywać prawnicze zagadki.
  • Nie przeraża Cię perspektywa żmudnego przeszukiwania orzecznictwa.
  • Jesteś uporządkowany/a, lubisz, żeby wszystko było na swoim miejscu.
  • Jesteś dokładny/a, skrupulatny/a, masz oko do szczegółów.
  • Chciałbyś/chciałabyś zostać radcą prawnym i już teraz szukasz kancelarii, z którą mógłbyś/mogłabyś się związać na dłużej.
  • Wiesz, co chcesz osiągnąć i masz do tego motywację.
  • Jesteś gotowy poświęcić minimum 20 godzin w tygodniu na praktyki.

Nie szukamy osób, które:

  • Wolą zajmować się wszystkimi dziedzinami prawa, nie widzą potrzeby specjalizacji – my współpracujemy wyłącznie z przedsiębiorcami oraz z podmiotami publicznymi.
  • Szukają praktyk tylko po to, żeby je odbyć.
  • Uważają, że radca prawny powinien posługiwać się trudnym językiem.
  • Interesują się tylko i wyłącznie pracą zdalną – na początku 100% czasu to praca stacjonarna.
  • Wolą artystyczny nieład od porządku i mają problemy z samodyscypliną.

Jeżeli po przeczytaniu powyższych informacji uważasz, że to ogłoszenie jest skierowane do Ciebie, to wypełnij formularz dostępny pod linkiem: https://forms.gle/ZVFYwG78dYirND4u9

Uwaga: wypełnienie formularza zajmie Ci trochę czasu. Wysłanie CV nie jest wymagane – wszystkie interesujące nas kwestie są zawarte w formularzu.

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • Na zgłoszenia będziemy czekać do dnia 19 lutego 2025 r.
  • Do 20 lutego 2025 r. przejrzymy wszystkie ogłoszenia i skontaktujemy się z każdą osobą, która prześle nam CV oraz odpowie na wszystkie powyższe pytania.
  • W następnym etapie otrzymasz od nas zadanie próbne do wykonania. Na zadanie będziesz musiał/a poświęcić około 2 godzin. Jeżeli wiesz, że nie będziesz w stanie wykonać tego zadania, to nie wysyłaj zgłoszenia.
  • Na przesłane przez Ciebie rozwiązanie zadania próbnego będziemy czekać do 26 lutego 2025 r.
  • Następnie skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną.
  • Cały proces rekrutacji chcielibyśmy zamknąć najpóźniej na początku marca i od razu zacząć z Tobą współpracę.

O Kancelarii

Kancelaria zajmuje się przede wszystkim udzielaniem pomocy prawnej dla przedsiębiorców, którzy startują w przetargach. Pomagamy przedsiębiorcom wygrywać przetargi i zajmujemy się załatwianiem wszystkich formalności z tym związanych. Reprezentujemy w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą.

Dzięki temu, że skupiamy się na wąskiej specjalizacji, to możemy zapewnić najwyższą jakość usług. Rozumiemy biznes i jego potrzeby. Komunikujemy się z klientami w prosty i zrozumiały sposób. Nie nadużywamy prawniczego żargonu. Cenimy sobie uczciwość.

Robimy to, ponieważ wierzymy, że rzetelne załatwienie wszystkich spraw i utrzymywanie porządku pomaga naszym klientom skupić się na biznesie oraz jest kluczem do rozwoju i dobrobytu.

Sprawdź, co o pracy w Kancelarii mówią inni:

  • „Podczas praktyk bardzo wiele się nauczyłam, w szczególności dzięki edukacji i czasu poświęconego na nią przez Pana Mecenasa. Po skończeniu pracy i podjęciu pracy w Kancelarii, nadal się rozwijam, a Pan Mecenas zawsze służy radą czy pomocą. Atmosfera w Kancelarii jest spokojna i przyjemna. To idealne miejsce, by zobaczyć jak wygląda prawo zamówień publicznych w praktyce oraz jak wygląda praca radcy prawnego w tej dziedzinie prawa” – Justyna
  • „Praktyki w Kancelarii były dla mnie możliwością zdobycia cennej wiedzy w przyjaznej i rozwijającej atmosferze. Pan Mecenas wykazał się wobec mnie dużą cierpliwością i chętnie dzielił się swoją wiedzą, co pozwoliło mi poszerzyć swoje umiejętności praktyczne. Zdecydowanie polecam Kancelarię jako miejsce, w którym można zdobyć solidne doświadczenie” – Kasia
  • „Bardzo polecam Kancelarię zarówno jako miejsce do odbycia praktyk studenckich, jak również do podjęcia długofalowej współpracy. Wąska specjalizacja pozwala w krótkim czasie zdobyć specjalistyczną wiedzę” – Kuba
  • Miałam przyjemność odbywać w Kancelarii praktyki studenckie. Współpracę z Panem Mecenasem wspominam bardzo dobrze, zarówno pod względem merytorycznym (zwłaszcza w zakresie specjalizacji), jak i atmosfery panującej w Kancelarii” – Nikola
  • „Podczas praktyk w kancelarii zdobyłam bardzo dużo umiejętności praktycznych oraz wiedzy teoretycznej. Pan Mecenas poświęcił mi dużo czasu i z cierpliwością tłumaczył nowe zagadnienia. Praca w zespole to sama przyjemność, a organizacja pracy jest perfekcyjna. Zdecydowanie polecam kancelarię na miejsce odbycia praktyk studenckich” – Basia

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Dawid Pantak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Dawid Pantak Kancelaria Radcy Prawnego”, adres prowadzenia działalności to: ul. Filarecka 3/4, 30-110 Kraków, NIP: 649-23-15-869 [dalej: „Administrator” lub „Kancelaria”].
  2. Pani/Pana dane przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez Administratora lub inny podmiot przetwarzający podstawy prawnej wynikającej z RODO i wyłącznie w celu dostosowanym do tej podstawy. Pani/Pana dane osobowe Administrator może przetwarzać w celach związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego w Kancelarii. Przetwarzanie Pani/Pana danych w powyższym zakresie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem z Panią/Panem umowy o pracę/umowy cywilnoprawnej (w zależności od ustalonej postawy nawiązania współpracy) [art. 6 ust. 1 lit. b) RODO]. Jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych dla potrzeb przyszłych rekrutacji, Administrator będzie miał możliwość przetwarzania danych także w tym celu. Podstawą przetwarzania danych osobowych w takim zakresie będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda [art. 6 ust. 1 lit. a) RODO].
  3. Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora. W każdym takim przypadku przekazanie Pani/Pana danych nie uprawnia podmiotu będącego odbiorcą tych danych do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez Administratora. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania Pani/Pana danych na podstawie przepisów obowiązującego prawa, takie jak sądy lub organy ścigania – jeżeli wystąpią z żądaniem udostępnienia danych w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pani/Pana dane mogą być udostępniane również dostawcom usług informatycznych, księgowych i doradczych oraz kontrahentom Administratora.
  4. Administrator nie przekazuje Pani/Pana danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. Jeżeli jednak miałoby dojść do takiego przekazania danych, Administrator poinformuje Panią/Pana o tym zgodnie z wymogami obowiązującego prawa.
  5. Pani/Pana dane przechowywane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora w celach związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji i nie dłużej niż trzy lata od chwili jej zakończenia (dla celów obrony przed ewentualnymi roszczeniami) lub wygaśnięcia odrębnej zgody na udział w kolejnych procesach rekrutacyjnych.
  6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Jeżeli udzieliła Pani/Pan zgody na przetwarzanie danych to może ją Pani/Pan w każdej chwili wycofać. Wycofanie zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych nie wpływa na ważność dotychczasowego przetwarzania tych danych przez Administratora na podstawie tej zgody. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, iż Administrator podczas procesu przetwarzania Pani/Panu danych osobowych narusza przepisy prawa.
  7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem z Panią/Panem umowy o pracę/umowy cywilnoprawnej prowadzonych w ramach rekrutacji w Kancelarii. Podanie przez Panią/Pana danych dla potrzeb przyszłych rekrutacji u Administratora jest dobrowolne.
  8. Zawartość niniejszej informacji może być okresowo modyfikowana przez Administratora. W takim przypadku Administrator poinformuje Panią/Pana o takiej zmianie.
  9. W celu skorzystania z któregokolwiek z Pani/Pana uprawnień lub aby dowiedzieć się więcej na temat szczegółów ich wykonywania może Pani/Pan skontaktować się z nami poprzez adres email: dawid.pantak@legalkp.pl, lub pisemnie na adres Kancelarii.
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
    Scroll to Top